2019年2月25日 星期一

美食.農地.Titkos amerikai használt divat e-kereskedelem

Kínában, bár a használt e-kereskedelem nem furcsa fogalom, csak az elmúlt öt évben fejlődött ki. Jelenleg még nincs érett nyereségmodell az integrált nagy platformokhoz, mint például az üresjáratú halak és az áthelyezés, a Plum divatmezőinek függőleges platformjai és csak a második a még mindig az A kör kezdeti szakaszában vannak. Ezzel ellentétben az amerikai használt divatkereskedelmi platform, Thredup, The RealReal, Poshmark három óriás kapott 130 millió, 173 millió és 153 millió dolláros finanszírozást. Ezek közül a 2009-ben alapított Thredup története a leghosszabb, jelenleg az Egyesült Államokban minden tíz nő közül egy az egyik Thredup felhasználó. Amikor a hazai használt divatmodell e-kereskedelmi platformja az alacsony költségű vonzerőt használja a felhasználók online szokásainak megszerzésére, a gazdag tapasztalattal rendelkező tengerentúli vállalatok és a nagy felhasználói csoportok eltérő fejlődési trendekkel rendelkeznek: nagyszámú offline üzlet, mint a luxus üzletek Az üzletek, a luxusmárkák és a divattervezők szintén elkezdték előmozdítani a használt tranzakciók fejlesztését, a felhasználók aggályai inkább a használt ügyletek környezetvédelmére és fenntarthatóságára vonatkoznak. A Fashionista „2018-as év volt az év eladta a mainstreamnek” című divat üzletág honlapján a másodlagosan használt divatkereskedelmi platformok vezetői, mint a The RealReal, Thredup, Rebag, Depop. Ezeket a jelenségeket kiemelték, és a használt tranzakciókról és a körkörös gazdaságról alkotott véleményüket közzétették. "A más hegyek kője használható a jade támadására", és ezt a cikket azért készítették, hogy a cikket alaposabban megértsék az Egyesült Államok használt divatkereskedelmi piacáról, és referenciapontként szolgáljon a hazai platform fejlesztéséhez. 2018-ban az egyik leginkább hajlandó divat témája a fenntarthatóság: a Burberry-t meghaladó többletkészletektől a luxusmárkákig ellenálltak a prémeknek, majd a Reforamtion-nek, az Everlane-nak és más márkáknak a fenntartható ciklusban, őszintén és hajlandóak beszélni, Sok főcímek és promóterek gyűlnek össze, hogy a fogyasztók jobban tisztában legyenek a divatfogyasztás bolygón való károsodásával és az életképes módokkal annak megakadályozására. Hasonlóképpen, 2018 is jelentős év a használt kereskedési weboldalak számára, mint például a RealReal, a Thredup, a Rebag, a Depop és a Vestiaire, valamint a férfiak utcai divatkereskedelmi platformjai, mint például a Grailed és a StockX. A kissé eltérő üzleti modellek miatt ezek a használt webhelyek egyedülálló pozíciójukat tartják fenn az erős versenyben. A 2018 a használt kereskedelem első éve, és az idei évtől a használt kereskedési piac várhatóan 10 éven belül felgyorsul. Lassan, a fenntartható újrahasznosítás témája még mindig mindenütt normává válik, így néhány évvel ezelőtt megszünteti a szállítmányok félreértését. Ugyanakkor egyre több fogyasztó fedezte fel a másodlagos kereskedelem lehetőségét, amikor egyre több márka hoz létre marketing módszereket, például a hype és a korlátozott kiadásokat. A használt tranzakciók az év folyamán váltak általános forgalomnak. Az elmúlt években a használt kereskedési ipar több millió dollárt kapott befektetésben és számos felhasználóban. Az elmúlt évben ezek az internetes cégek is jól hasznosították ezeket az erőforrásokat. Például vegye fel a RealReal-ot (amerikai használt luxusszállítási weboldal). 2018 nyarán, a New York-i tapasztalatbolt után, a vállalat egy 1000 négyzetméteres offline áruházat nyitott a Melrose utcában (Los Angeles-i nagy bevásárló- és szórakoztató mérföldkő). „Azt tapasztaltuk, hogy a tapasztalatbolt sok embert vonzott, akik soha nem értékesítették az elemeket” - mondta RealReal marketingigazgatója, Lati Levisk. „Azok számára, akik nem szoktak vásárolni nagy árú termékeket online, jöjjenek a boltba. Ez egy nagyon jó módja a szakemberek egyéni szolgáltatásának személyre szabására és élvezésére. " A Melrose offline áruháza elegáns kialakítással és kávézóval több mint luxus áruház, mint egy szállítólevél. Az évtizedek óta létező használt áruházakhoz képest ez az internetes küldemény platformot fizikai üzleteikben különbözik. Regar alapítója és vezérigazgatója, Charles Gola elmondta: "Munkánknak az a része, hogy ténylegesen kiküszöböljük a mindenkitől a használt kereskedelemmel kapcsolatos előítéleteket." Rebag offline üzlete Melrose-ban, kép a BFA-tól Mint egy használt luxus zsákszállítási platform, a Rebag online honlapként indult és öt fizikai üzletet nyitott az elmúlt évben, három New Yorkban és kettőt Los Angelesben, amelyek közül az egyik Melrose-ban található. A fő bevásárlóközpont szomszédos a luxusmárkákkal, mint például a The Row, az Oscar de la Renta és az Isabel Marant. Gola elmondta, hogy mivel a boltot high-end butiknak tervezték, sok bejövő ügyfél nem tudta, hogy az áruk használtak. Thredup marketing igazgatója, Sam Blumental is elmondta: "A fizikai áruház megnyitásának fontos célja az online használt áruk dekontaminálása és a régi üzletek újratervezése." Emellett a Depop (szociális vásárlási oldal). Ez nem egy küldeménymodell, hanem lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül az alkalmazáson kereskedjenek. A Depop egy fizikai üzletet is elindított, de a kiindulópont teljesen más: a New Yorkban és Los Angelesben lévő fizikai üzletei rendezvények helyszínei. Három héten belül a Depop offline áruháza Los Angelesben egy kreatív fotóstúdióvá alakul, ahol a menetrend szerinti felhasználók fényképeket készíthetnek a saját üzletükről. (Megjegyzés: a Depop-on a felhasználók feltölthetik az eladandó elemeket, és megoszthatják azokat a közösségi oldalakon, például a Facebookon és a Twitteren, úgy, mint a saját személyes üzletek megjelenítését, majd közvetlenül a többi felhasználóval való kereskedést.) A fizikai áruházak mellett egy másik nagy oka annak, hogy sok vállalatot az offline üzletek megnyitására ösztönöz a márka együttműködés. Bár sok márka, különösen a luxusmárkák általában ellenállnak a használt tranzakcióknak (mivel nem rendelkeznek nyereséggel az áruk RealRealon történő forgalmazása után), 2018-ban elfogadták az ötletet.昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 昨日のこの新聞は、Zan・Dalian Business Allianceが共同で主催する、 大連消費者指導促進協会と社会的Eコマース同盟会議によって開催されました。 www.web-linkers.tw/farm01

2 則留言:

  1. This design is wicked! You most certainly know how to keep a reader amused.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost…HaHa!) Great job.
    I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!
    removewat free download
    adguard keygen
    deskscapes product key
    convertxtodvd crack
    airparrot key
    Crack Like

    回覆刪除